כנס משאבי אנוש השנתי 2022

תפקיד משאבי אנוש והשפעתם של השינויים וההתפתחויות על כל אחת מהדיסציפלינות במשאבי האנוש

יום שני – 20 יוני, 2022 (כנס פיזי)

כפר המכביה רמת גן

7

מסלולים לבחירה

לילך ברוקס שלום

לילך ברוקס שלום

יו"ר הכנס וסמנכ"לית משאבי אנוש, בחברת אלביט יבשה ותע"ש

50+

מרצים

אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להפסיד את הכנס הזה!

בשנתיים האחרונות חווה העולם כולו טלטלה שהחלה מברבור שחור בדמות נגיף ה-COVID , או בשמו המוכר יותר “נגיף הקורונה” ובעקבותיו החל אפקט דומינו במישורים אחרים.

הטלטלה הגלובלית לא דילגה על עולם התעסוקה ותרבות העבודה, האיצה תהליכים טכנולוגיים, שינתה תרבויות ארגוניות והביאה ליצירת תפקידים חדשים בעולם העבודה.

בכנס השנתי הגדול בישראל בחרנו לייצר מסלולים אשר יתנו מענה לסוגיות השונות שעלו בשיחות שקיימנו אתכם.

את המסלולים יובילו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ויתארחו בכירים ממספר רחב של ארגונים ודיסציפלינות.

במסגרת הכנס נקיים פאנלים שונים, קבוצות למידת עמיתים, שאלות בסגנון “סליחה על השאלה” ושולחנות עגולים אותם יובילו מנהלים בכירים.

הנרשמים לכנס, יקבלו אוטומטית גישה לכנס הגלובלי אותו מוביל ארז אלמוגי ובו מתארחים מומחים מהשורה הראשונה בעולם העבודה בעולם.

מוזמנים להקדים ולהירשם.

ימים
שעות
דקות
שניות

המרצים בכנס משאבי אנוש השנתי 2022

שלי גורדון
לוגו אלביט מערכות יבשה ותעש

שלי גורדון

סגנית נשיא בכירה למשאבי אנוש

אלביט

אמנון טימר
דיאלוג

אמנון טימר

מנכ"ל

דיאלוג

יעל סלם אופז
דיאלוג

יעל סלם אופז

סמנכ"לית ייעוץ ארגוני והדרכה

דיאלוג

קמיל פוקס
דיאלוג

קמיל פוקס

חוקר ראשי

דיאלוג

נילי אלינסון
Deloitte

נילי אלינסון

Partner, Business Transformation Leader

Deloitte Israel

שני טוביה
Align Technology

שני טוביה

VPHR

Align Technology

מור שחם
Align Technology

מור שחם

מנהלת פיתוח הדרכה

Align Technology

שירי ממן
Align Technology

שירי ממן

מנהלת הדרכת לקוחות

Align Technology

ניצב בועז גולדברג
משטרת ישראל

ניצב בועז גולדברג

ראש אגף משאבי אנוש

משטרת ישראל

אריאל חזן
הטכניון

אריאל חזן

סמנכ"ל משאבי אנוש

הטכניון

חן כהן
Align Technology

חן כהן

דירקטורית פיתוח ארגוני

Align Technology

Itshak Afriat
Align Technology

Itshak Afriat

VP iTero Global R&D

Align Technology

טל אוחנה
ירוחם

טל אוחנה

ראשת עיר

ירוחם

גלעד יעבץ
enlight

גלעד יעבץ

CEO

EnLight

יניב ברטלי
Vesttoo

יניב ברטלי

CEO & Co-Funder

Vesttoo

גולן לאנדסברג
HP Indigo

גולן לנדסברג

Head of R&D

HP Indigo

אלון ממלוק
Align Technology

אלון ממלוק

מנהל הדרכת לקוחות ומכירות

Align Technology

איילת אוריאן
קורנית דיגיטל

איילת אוריאן

סמנכ"לית משאבי אנוש

קורנית דיגיטל

עינת וולף
SCD

עינת וולף

CHRO IT & Safety SCD

SCD

עופר קרן
חברת חשמל

עופר קרן

מנהל אגף משאבי אנוש, הדרכה, גיוון והכלה

חברת החשמל

עדי בילדנר
ללא לוגו

עדי בילדנר

סמנכ"ל משאבי אנוש לשעבר

ECI

נטע לויטן
888

נטע לויטן

Head of HR

888

יעל נדב
AIG

יעל נדב

סמנכ"ל משאבי אנוש ישראל ואפריקה

AIG

טלי וולף
אורקל

טלי וולף

Global Human Resources Manager

ORACLE

גילי גרונר
Bayer

גילי גרונר

סמנכ"ל משאבי אנוש

באייר ישראל

ארז אלמוגי
blanchard israel

ארז אלמוגי

מנכ"ל

Blanchard Israel

אורית רפפפורט
pagaya

אורית רפפפורט

סמנכ"לית משאבי אנוש

PAGAYA

לילך ברוקס שלום
לוגו אלביט מערכות יבשה ותעש

לילך ברוקס שלום

סמנכ"לית משאבי אנוש

אלביט מערכות יבשה ותעש

מלי וגנר
רשות מקרקעי ישראל

מלי וגנר

סמנכלית הון אנושי ומינהל

רשות מקרקעי ישראל

מרב באבאי
proman

מרב באבאי

Pro-Man

תכנית כנס משאבי האנוש השנתי 2022

פירוט מלא של ההרצאות יעודכן בהמשך

08:00
09:00

רישום, התכנסות והזדמנות לפגוש קולגות לקפה של בוקר

09:00
09:10

התכנסות באולם המליאה

09:10
09:20

דברי ברכה

יורם שולטהייס – מנכ”ל HRus

09:20
09:30

לילך ברוקס שלום

פתיחת הכנס והצגת סדר היום

לילך ברוקס שלום – יו”ר הכנס וסמנכ”לית משאבי אנוש אלביט מערכות, חטיבת יבשה ותעש

09:30
10:15

שלי גורדון

התמודדות עם אתגרי התקופה

שלי גורדון – סגנית נשיא בכירה למשאבי אנוש, אלביט

10:15
11:00

הצגת ממצאי סקר משאבי אנוש השנתי 2022 שעוסק באתגרי ניהול ההון האנושי לשנת 2023

קמיל פוקס, אמנון טימר, ויעל סלם אופז – חברת דיאלוג

11:00
11:45

הפסקה מתוקה ונטוורקינג במתחם ההתכנסות

11:45
13:15

בחירה בין 7 מסלולים מקבילים

13:15
14:15

ארוחת צהריים בחדר האוכל של מלון כפר המכביה

14:15
15:15

חזרה ל-7 מסלולים מקבילים

15:15
15:30

הפסקה וחזרה למליאה

15:30
16:30

התכנסות במליאה ל- Fuckup Nights

ארגונים משתפים בכישלונות ומה הם למדו מהם במטרה שאתם לא תחזרו על טעויות עבר.

מליאת כנס משאבי אנוש

מליאת כנס משאבי אנוש

7 מסלולים מקבילים לבחירה לאורך היום

מסלול משאבי אנוש מנהיגות 5.0

מנהיגות 5.0

העולם הארגוני חווה טלטלה של ממש בשנים האחרונות, ודומה שאף אחד לא נותר אדיש. מגפה עולמית, פיתוח טכנולוגי מואץ, פגיעה בשרשראות אספקה, “ההתפטרות הגדולה” – כל אלה יוצרים חוסר וודאות תמידי שמאתגר את חוסנם של העובדים ויכולתם להתמודד עם אתגרי התפקיד שלהם. על רקע זה מתבלט תפקידם של מנהלים, כמנהיגים המסוגלים ליצור ביטחון פסיכולוגי והכוונה בוטחת שיאפשרו צמיחה אישית לעובדים ומינוף הזדמנויות לארגון.

אנו מציעים את מנהיגות 5.0, כמערכת מושגית להתמודדות מוצלחת עם כל אלה באמצעות שתי מעטפות פעולה. הראשונה כוללת מנהיגות אותנטית שמבססת אמון באמצעות שיח פתוח ומודע, חיבור למשמעות העשייה ולערכים הארגוניים שתומכים בה. מנהיגות זו ממצבת את המנהלים כ”מגנטים” לטאלנטים. השנייה כוללת פרקטיקות קבועות (רוטינית) המהוות מרחב להבנה של השינויים ובהירות באשר להזדמנויות וכיווני העשייה הארגוניים. שתי המעטפות מתפקדות יחדיו על מנת ליצור את החוסן ואת תחושת השייכות והמשמעות ההכרחיים כדי למנף הזדמנויות שהתקופה מציבה לנו.

פירוט המושבים

כדי לחקור ולחוות מנהיגות 5.0, נתנסה במפגש סוער ומפתיע עם פאנל של מנהלים בכירים בתחומי הפיתוח והשיווק. משתתפי המושב יוזמנו להפנות ‘שאלה זהה’ למנהלים בנוסח הפורמט הטלוויזיוני “סליחה על השאלה” (כאן 11). ההתנסות הסימולטיבית של המנהלים תפגיש אותנו עם אותם אלמנטים שמאפיינים את התקופה הנוכחית ומתבטאים כאן ועכשיו באמצעות המדיום שלפנינו: אי ודאות והפתעה, הקשבה, תגובה בזמן אמת, מינוף הזדמנויות וחיבור למשמעות. התשובות שנקבל יהוו בסיס להמשך הלמידה.

לאחר ארוחת הצהרים, נתכנס לעסוק בהשלכות מנהיגות 5.0 על תחום הHR בשלושה מעגלי שיח מרתקים ורלוונטיים:

Leading from the heart: הובלה באמצעות יצירת קשר אנושי חם, מקרב, סקרן ותומך של המנהלים עם אנשיהם.

Seeing around corners: היערכות אקטיבית לעתיד וחיזוק האג’יליות באמצעות מגע מתמשך עם התפתחויות בסביבה החיצונית והפנימית, תכנון על בסיס תרחישים גמישים והבנה בלתי אמצעית של הלקוחות.

Creating capacity and resilience: יצירת תנאים לצמיחה ארגונית ושימור חוסן, באמצעות שיפור מתמיד ומאוזן של המערכת והתהליכים, הסרת חסמים והקצאת משאבים גמישה.

בתחילת הסשן, יצטרפו המנהלים מהפאנל למעגלי השיח כמשאב להעמקת הלמידה.

Humanity at Work

מטרת המסלול: 
מטרת המסלול היא להסתכל בצורה הוליסטית על צורכי העובד כאדם בארגון מתוך הבנה שכדי להצליח, הארגון חייב לתת מענה לצרכים חדשים.

בשנתיים האחרונות, מעבר לחוויות המתמשכות של עמימות ואי ודאות, משהו יסודי התערער בכולנו והפגיש אותנו בצורה קיצונית, ויש אומרים, חסרת תקדים עם היבטים מעמיקים ומשמעותיים של האנושיות שלנו.

אלה באים לידי ביטוי בחרדה קיומית, חוסר אונים  ובמאפיינים וסימפטומים הדומים לפוסט טראומה.

יותר ויותר מחקרים מדווחים על מגמות עולות של העזרות במטפלים מתחומי הפסיכולוגיה, פסיכיאטריה ועוד 

את כל אלה אנו חווים בארגונים בתחושה שכללי המשחק השתנו, מערכת ההפעלה האנושית אינה בתוקף וצריך למצוא דרכים חדשות לתת מענה לאתגרים החדשים.

את התוצאות של חוויות אלה כולנו פוגשים בכאוס התעסוקתי שזכה לשמות שונים ואולי הידוע מהם “The Great Resignation”.  גם אנחנו ננסה להבין כיצד עלינו לנהוג אל מול מציאות מאתגרת זו ובכך לתרגם מידה של חוסר ודאות לתשובות שיעזרו לנו לפעול בצורה המיטיבה ביותר עם העובדים שלנו, עם המנהלים והמנהלות שלנו ובכלל כחברות המשפיעות על חייהם של רבים.

מה תלמד במסלול:
במסלול זה, תהיה לכם הזדמנות לשמוע ממנהיגים בתעשיה כיצד הם מובילים את המאמץ של הכנסת (הגברת?) האנושיות למקום העבודה.  כמעט כל ההיבטים של העבודה השתנו מלבד הצורך הגדל להיות מקום עבודה יותר הומני.

למעשה, אנו נדרשים מדי יום, להמציא עצמנו מחדש, לפתח אסטטגיות חדשות שיתנו מענה לצרכים האנושיים … כאשר  אחד העקרונות המובילים הוא Rethink Control.

במפגש זה נשאל 3 שאלות:

המפגש ישלב מרצים אורחים עם פעילויות אינטראקטיביות ובסופו נבצע אינטגרציה של השניים על מנת למנף את הידע המצרפי שיהיה בחדר.

עוד על מסלול האנושיות של משאבי אנוש:

יש היום לארגון תפקיד בליצור משהו אחר בזהות האנשים,וצורך בעיצוב מחדש של אסטרטגיית משאבי אנוש כדי להתאים לצורכי העובדים  ולמצוא דרך אחרת להשאיר אותם engaged שלאחר המגיפה תוך מחשבה על רווחת העובדים.

במסלול זה נציג כלים ופרקטיקות חדשות שארגונים הטמיעו כדי להתמודד עם האתגרים החדשים.

ההבנה הזו מביאה היום ארגונים ליישם פרקטיקות חדשניות שלא היו נהוגות בעובר המתייחסות באופן ישיר לצורכי האדם בארגון: חוסן אישי, מיינדפולנס, חשיבה חיובית, בריאות נפשית, התמודדות עם לחץ ואי ודאות, בשנתיים האחרונות, עולות מגמות של צורך לתמוך בקשיים שלא חווינו בעבר:

  • איך מייצרים מנהל שמתייחס לאתגרים החדשים של עובדים(The Human Leader)
  • שילוב תרבות של גיוון והכלה לבריאות נפשית ורווחה
  • ניהול הרגעים החשובים במקום העבודה הדיגיטלי
  • חווית מקום העבודה
  • בניית חוסן לסביבת עבודה היברידית תוך גישור על הפער במעבר הדיגיטלי
מסלול משאבי אנוש - יומנטי בעבודה
הדרכה

למידה 5.0

העתיד כבר כאן- הלמידה הארגונית כמובילת ערך משמעותי לביזנס במבט לעולם הטכנולוגיה ולשינויים הגלובליים המתרחשים סביבנו.

השנתיים האחרונות לימדו את כולנו על הצורך להתאים את עצמנו למציאות חדשה ועל הצורך ברכישה מהירה של מיומנויות חדשות.

לצד השינוי האישי שכולנו עוברים, ארגונים נאלצים להשתנות במהירות על מנת להתמודד עם מציאות עסקית חדשה.

מלבד הצורך בהכשרת עובדים למציאות משתנה, למחלקות ההדרכה יש הזדמנות אמיתית לעמוד בקדמת הבמה ולייצר השפעה עסקית משמעותית (חיבור לעולם הלקוחות המשנה, התאמת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, תמיכה בשיטות מכירה חדשות ועוד).

הדגש המרכזי במפגש זה הוא כיצד לייצר הזדמנות ולהרחיב אפשרויות בתקופת שינוי או משבר, תוך שימוש אפקטיבי במיומנויות הקיימות בעולם ההדרכה.

במסגרת המושב נשלב דוגמאות ממספר ארגונים תוך שיתוף המשתתפים ומתן כלים פרקטיים להמשך.

משאבי אנוש כ Rain Makers

ברוכים הבאים לעולם בהפרעה- האצה של תהליכים גלובליים, רגולציות משתנות, מגיפה עולמית, שוק ההון הדינמי, כל אלה משפיעים על עולם משאבי אנוש שנמצא בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית ואקסלרציה של מהלכים ותהליכים.

מקומו של תחום משאבי אנוש בארגון משמעותי והוא כבר נמצא סביב שולחן מקבלי ההחלטות ברוב הארגונים.
תפיסת התפקיד המתרחבת ומתעצבת מחדש, לצד התפקידים המסורתיים, גוף משאבי אנוש עסוק היום יותר מתמיד בהכנת הארגון לעתיד- פיתוח כישורים ויכולות חדשים, שימוש בטכנולוגיה ודאטה,
שאלת המיקום הפיזי והגאוגרפי, השפעה ואימפקט חברתי והשפעתה על הביזנס, הקניית חוסן ועמידות, לצד שיפור מתמיד של פרודוקטיביות.

בשנתיים האחרונות התוודענו למושג Power skills- מיומנויות “רכות” שהפכו למאסט בתפקיד המנהל והמנהיג בעולם החדש.
איך ה power skills של אנשי משאבי אנוש בשילוב יכולות אסטרטגיות ועסקיות מייצרים השפעה על הצלחת הביזנס?
מסלול משאבי אנוש כמורידי הגשם
מסלול משאבי אנוש במגזר הציבורי

משאבי אנוש במגזר הציבורי

כיצד מנהלים את ההון האנושי בארגונים שאינם למטרת רווח?
האם גם הם מתחבטים באותם הבעיות של ארגונים עסקיים?
האם הם חווים כיום את ‘ההתפטרות הגדולה’?

על שאלות אלו ואחרות ננסה לענות במסלול המרתק הזה.

במסלול נלמד על ניהול ההון האנושי בקופת חולים, בחברת חשמל, במשטרת ישראל, באוניברסיטה, ובמשרדי הממשלה, ואנו בטוחים שכל מי שיצטרף למסלול יפיק ממנו ערך רב בנושאים כגון מחוברות עובדים, מיתוג מעסיק, הערכה ותגמול, ועוד.

אתגרי הגיוס ופתרונות מותאמים לעולם העבודה החדש

מצוקת הגיוס בימים אלו שוברת כל שיא אפשרי, לא רק במקצועות ההייטק אלא בכלל, וכאשר מוסיפים לזה את נושא ‘ההתפטרות הגדולה’, מגיעים לתובנה שנושא הגיוס חייב לקבל קשב ניהול ברמה הגבוהה ביותר, לצד שיפור ושכלול הכלים והמיומנויות של עולם הגיוס. במסלול הגיוס נתייחס לנושאים כגון מיתוג מעסיק, סורסינג, חדשנות בגיוס, ועוד. הרצאות המסלול מיועדות ברובן למנהלי משאבי אנוש ולאו דווקא למנהלי גיוס.
גיוס טאלנטים
דיני עבודה

מסלול דיני עבודה ופסיקה

עולם חוקי העבודה משתנה ומתפתח באופן שוטף, בין אם בחקיקה ובין אם בפסיקות. בעת האחרונה אנו עדים למספר חידושים דרמטיים, כגון הנושא של גילוי השכר הממוצע למועמד, העסקת נשים ועוד. בכל הנושאים הללו יעסוק המסלול. מדובר בעולם תוכן שלעיתים אינו מושך ומרתק כמו שאר הנושאים, אולם החשיבות שלו רבה, והסיכונים באי הכרת הנושאים – רבים.

לנרשמים באפריל

780 +מע"מ
  •  

לנרשמים במאי

880 +מע"מ
  •  

לנרשמים ביוני

980 +מע"מ
  •  

רישום לכנס משאבי האנוש השנתי 2021

מה אומרים משתתפים בכנסים קודמים?

בין המשתתפים בכנסים שלנו